Professional marketing

۱) بازاریابی:

بازرگانی پارس جهت توزیع کالاهای تجاری خود اقدام به راه اندازی شبکه ی بازاریابی منسجم و سازمان یافته در سراسر کشور نموده است. در این شبکه تمامی افراد می­توانند در قالب بازاریاب حرفه ای و یا علاقه مندان به بازاریابی با بازرگانی پارس وارد تعامل شوند.

در این فرآیند از همان ابتدا، کسانی که در بازاریابی مهارت دارند می توانند با فروش کالا کسب درآمد نمایند؛ در سوی دیگر علاقه مندان به عرصه ی بازاریابی می توانند با پشتیبانی این مجموعه نسبت به آموزش و فراگیری مهارت های بازرگانی و بازاریابی اقدام نمایند و پس از آن کسب درآمد نمایند.

لازم به ذکر است سالانه به برترین بازاریاب با بالاترین حجم فروش جایزه­ ی نفیسی تعلق خواهد گرفت.

۲) سرمایه گذاری و شراکت:

طی یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده که توسط بازرگانی پارس انجام شده؛ سرمایه گذاری و مشارکت شخصیت های حقیقی و حقوقی در پروژه­ های تجاری این مجموعه امکان پذیر می باشد.

علاقه مندان به سرمایه گذاری و مشارکت می توانند در دو قالب مالی و اعتباری با بازرگانی پارس وارد تعامل تجاری شوند.

۲-۱) مشارکت مالی:

در این قالب مشارکت، سرمایه گذار می تواند پس از عقد قرارداد و اخذ تضمین و اسناد معتبر از بازرگانی پارس، نصبت به مشارکت با این مجموعه پس از تحویل وجه به بازرگانی پارس اقدام نماید.

میزان سود مشارکت با توجه به میزان وجه و به صورت توافقی می باشد.

۲-۲) اعتباری:

در این قالب مشارکت، سرمایه گذار می تواند پس از عقد قرارداد و اخذ تضمین و اسناد معتبر از بازرگانی پارس، نصبت به مشارکت با این مجموعه پس از در اختیار قرار دادن اسناد معتبر و کار آمد در زمینه ی مالی و تجاری (همانند سند املاک و …) اقدام نماید.

میزان سود مشارکت با توجه به ارزش سند و مقدار استفاده از آن طبق شرایط روز و به صورت توافقی می باشد.

۳) همکاری در قالب عمده فروشی و خُرده فروشی:

علاقه مندان می­توانند در پایگاه فروشگاهی بازرگانی پارس از طریق وب سایت و یا اپلیکیشن مربوطه(پس از نصب بر روی تلفن همراه هوشمند) ثبت نام نموده، و پس از تأیید اطلاعات، اخذ شناسه کاربری و رمز عبور، نصبت به فروش محصولات خود به صورت عمده و خُرده برابر ضوابط تعیین شده اقدام نمایند.